Nedělejte kompromisy a obraťte se na call centrum
Nestíháte vyřizovat jednoduché administrativní záležitosti, natož abyste věnovali náležitou péči svému zákaznickému servisu? Nedělejte už žádné kompromisy a přenechejte tuto činnost call centru.
Zákaznický servis je důležitý
Profesionální služby call centra se týkají zejména aktivního a pasivního telemarketingu. V praxi jde o to, že vám shánějí nové zákazníky a zároveň se starají o zpětnou vazbu. Ta je extrémně důležitá, přesto ji většina firem pořád opomíjí. Jen díky názorům vašich zákazníků a klientů se můžete zlepšovat. Přesně víte, co a kde upravit, abyste měli co nejvíce spokojených a hlavně vracejících se zákazníků.
Administrativa a práce kolem kompletace a distribuce zboží
Kromě toho vám call centrum pomůže i s kompletací, paletizací a skladováním zboží. Ne všechna call centra tuto činnost vykonávají, ale firma Axxel Investment s.r.o. ano. Do portfolia jejích služeb náleží třeba:
- administrativa (asistentky vám efektivně rozplánují schůzky, zpracují data, zkrátka cokoliv, co dělá běžná asistentka na plný úvazek)
- tisk a polepování etiketami
- balení zboží do kartonů
- třídění produktů a kontrola kvality
- skupinové balení produktů
- skladování zboží
- paletizace zboží
Levnější než konkurence
Axxel toho ovšem jakožto externí call centrum zvládne mnohem víc. Navštivte firemní stránky a přesvědčte se sami. Kromě toho vybrané služby nabízí levněji než konkurence, a to proto, že disponuje statutem chráněné dílny.
Když s podnikáním teprve začínáte nebo se vám zkrátka nedaří, jak byste chtěli, navrhne vám vhodnou strategii, jak upravit firemní procesy tak, aby vše probíhalo rychleji, efektivněji a především cestou získávání co nejvíce zákazníků. Řešení vám samozřejmě poskytne na míru přesně pro vaši firmu a tak, aby vyhovovala vašim očekáváním a potřebám.