Google spouští novou službu pro vydavatele digitálního obsahu
Společnost Google dnes oznámila spuštění služby Google One Pass, která umožňuje vydavatelům digitálního obsahu stanovit vlastní cenu a podmínky pro jejich obsah.
Se službou Google One Pass mohou vydavatelé udržovat přímý vztah se svými zákazníky a poskytnout čtenářům přístup k digitálnímu obsahu na jejich internetových stránkách a přes mobilní aplikace. Čtenáři, kteří si zakoupí od vydavatele přístup přes službu Google One Pass, mohou zpřístupnit obsah na tabletech, mobilních telefonech a webových stránkách prostřednictvím přihlašovacího emailu a hesla.
Zákazníci nemusejí se službou Google One Pass znovu objednávat předplatné, pokud se přihlašují přes jiné zařízení.
Vydavatelé mohou se službou One Pass nastavit různé formy předplatného pro zákazníky,
aby zjistili, které předplatné funguje nejlépe pro jejich obsah. Pak také mohou se službou měřit přístup k jejich obsahu nebo nabídnout k prodeji samotný článek nebo mobilní aplikaci, přímo z jejich webových stránek.
Google uvedl, že jejich cílem je poskytovat otevřené a flexibilní platformy, které podporují jejich závazek k vydavatelům, žurnalistice a přístup ke kvalitnímu obsahu. Stejně jako služby First Click Free, Fast Flip a Living Stories je to další služba s cílem umožnit vydavatelům propagovat a prodávat jejich digitální obsah.
Služba Google One Pass je k dispozici pro vydavatele v Kanadě, Francii, Německu, Itálii,
Španělsku, Velké Británii a USA. Pro vydavatele v jiných zemích by měla být služba k dispozici v následujících měsících.