Proč by měl firemní web působit reprezentativně?
V současné době si stále více firem uvědomuje, že webová prezentace je velice důležitá, a to hned z několika důvodů. Spousta potenciálních zákazníků si totiž vyhledává informace o produktech, službách i samotných firmách na internetu, až potom přistupuje k osobní návštěvě pobočky. Pokud však není webová stránka přehledná a intuitivní, máte opravdu malou šanci, že na ní uživatel zůstane. V následujících řádcích vám prozradíme, co všechno by taková firemní stránka měla splňovat.
Jednou z nenahraditelných součástí webové stránky je hlavní menu, v němž by mělo být zahrnuto vše potřebné. Informace o vás, službách, produktech, ale také kontakt ideálně i s mapou.
Jak by měla moderní webová stránka vypadat?
Už máte webovou stránku několik let? S velkou pravděpodobností už neodpovídá současným trendům, možná obsahuje nějaké chyby, třeba nemá ani mobilní verzi. Určitě je lepší zkonzultovat redesign a přepracování stránky s odborníkem, jenž zhodnotí současný stav a navrhne optimální změny.
Vzhled firemní stránky by měl odrážet vaši činnost. S tím však pomůže už grafik, jenž má cit pro design a dokáže stránkám vtisknout punc ojedinělosti. Odlišit se od konkurence je důležité, protože jedině tak zaujmete. Říkáte si, že přece ve vašem oboru nejsou stránky potřeba? Věřte, jsou.
Na koho se obrátit?
V první řadě je nezbytné najít specialistu, jenž se o tvorbu firemních webových stránek postará. Jedná se o Jaroslava Voldřicha, který zvládne tvorbu a redesign stránky podle vašich představ. Vytvoří vám webovou stránku na klíč, takže se o nic nemusíte starat. Má individuální přístup ke každé zakázce, tudíž se nemusíte bát toho, že by vaše stránka vypadala podobně jako stránka někoho jiného. Jaroslav Voldřich dlouhá léta spolupracuje s digitální agenturou Antee. Více informací najdete na www.jaroslavvoldrich.cz.