Platba za klik: reklama, která prostě funguje

PPC reklama je zkratka tří slov: Pay Per Click. V překladu se tedy jedná o platbu za kliknutí. Princip je poměrně jednoduchý. Vy vlastníte e-shop, na který chcete nalákat více zákazníků. A tak hledáte místo, kam umístit svou reklamu. Pokud prodáváte například kuchyňské potřeby, úžasným místem budou weby, které cílí na ženy nebo dokonce na vaření. Čtenářka na tomto webu uvidí vaši reklamu, a protože je jí vaše zboží blízké, rozklikne si jej. A tím získáváte potenciálního nového zákazníka.

Za doporučení se platí

Za to, že budete mít reklamu umístěnou u někoho na webu, budete muset samozřejmě zaplatit. V případě PPC reklamy platíte za každé kliknutí. To znamená, že lidé, kteří si rozkliknou vaše webové stránky prostřednictvím vhodně umístěné reklamy, jsou počítáni. A vy pak zaplatíte za každého, kdo se prostřednictvím této reklamy prokliknul na váš web. Bez ohledu na to, zda nakoupil nebo ne.

Výhody PPC reklamy

Obrovskou výhodou je přesné cílení na zákazníka. Děje se tak například umístěním na weby podle zájmu, regionálního či geografického cílení, ale také prostřednictvím klíčových slov. To, kolik zaplatíte za každý klik, je ve vašich rukou. Částku si stanovujete sami. Je to zkrátka strategie na míru, která je navíc velice flexibilní. Můžete reagovat na náhlé změny, a to velice rychle. Díky PPC reklamě získáváte měřitelné výsledky a zvyšujete povědomí o své značce. Nevýhodou ale může být to, že PPC trh se velice rychle vyvíjí a běžný laik se v nabídce může snadno ztratit.

Obraťte se na odborníky

Pokud se v celém PPC systému ztrácíte a nejste si přesně jisti, jak to celé zacílit, můžete zvolit speciální agentury, které se na tuto problematiku soustředí. PPC agentura v Praze, Brně a dalších městech vám značně usnadní práci a mohou vám vše dopodrobna vysvětlit tak, že to pochopíte. S umísťováním reklamy mají mnohem více zkušeností než vy, takže je vyšší pravděpodobnost, že získají potenciální zákazníky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *