Myspace spouští aplikaci Fan Management pro skupiny
Každý zpěvák nebo zpěvačka se skupinou má nejspíše vytvořenou MySpace stránku ve snaze „dostat se do této sociální mediální věci a jako propagaci sebe sama“,ale do nynějška Myspace nenabídlo tolik utilit pro hudebníky hledající propagaci.
Nicméně,bývalé „místo pro přátele“ nedávno oznámilo integraci s marketingovu a propagační platformou ReverbNation.Ta nabízí umělcům šikovnou sbírku nástrojů, které mohou používat pro sledování analýzi (na MySpace a i na dalších sociálních mediálních místech) a organizovat a kontaktovat jejich fanoušky.Nové kontaktní nástroje jsou rozšíření Reverb Fan Relationship Management aplikace (FanReach).FanReach dovolí skupinám exportovat celé jejich kontakty do MySpace prostředí.To znamená,FanReach je e-mailová marketingová služba.
MailChip nechá skupiny zacílit na jisté demografické třídění jejich fanoušků podle věku,umístění atd. a vytvoří více cílené emailové kampaně.Mohou také kontrolovat otevřené hodnocení,úspěch kampaně atd.Tato souprava nástrojů také nechá umělce sledovat aktivitu přes sociální sítě jako Twitter,Facebook a YouTube a také sdílení písní.
Tato nová služba by mohla omezit zasílatele nevyžádaných e-mailů.
Aplikace je přístupná všem umělcům a pracuje stejně u obou,MySpace i ReverbNation.Prémiová verze je také dostupná pro hudebníky,kteří chtějí použít knihovnu aplikace před vytvořením emailové šablony,uživatelského designu nebo kdo chce mailovat více než 400 fanouškům.
New Tools For Artists From Myspace Music