Kancelář v cloudu je řešením pro velké firmy i drobné podnikatele
Bez výpočetní techniky se dnes neobejde žádná firma. Dokonce i malí podnikatelé potřebují hardwarové vybavení a software, který zvládne zajistit vedení účetnictví a evidovat tržby. Ve firmách se zaměstnanci, případně více majiteli, je nezbytností také sdílení emailů, diářů i kontaktů na klienty a obchodní partnery. A stále více podnikatelů zjišťuje, jak užitečné je mít veškerou agendu k dispozici nejen ve svém sídle, ale také online.
Kancelář v cloudu umožňuje přístup odkudkoli
Rozvoj technologií již dlouho nahrává tomu, aby veškerá práce nemusela být řešena přímo z kanceláře. Nicméně mnozí donedávna nedokázali tyto výhody plně docenit a drželi se dlouhá léta zaběhnutého modelu, při němž je za základ úspěchu považována přítomnost zaměstnanců i vedení přímo na pracovišti. Velký průlom v tomto směru přinesla koronavirová krize a s ní související drastická a nečekaná opatření. Právě tyto události vedly u značné části velkých společností i malých firem k uvědomění si, že možnost realizování nejrůznějších pracovních úkonů na dálku má nesporné výhody. Kancelář v cloudu umožňuje zaměstnancům pracovat z domova a podávat přitom plnohodnotný výkon. A nemusí jít jen o stálé zaměstnance; využívat ji mohou i externisté.
iPodnik je komplexní řešení pro zajištění efektivního provozu
Skvělým řešením, jež bude vyhovovat i malým podnikatelům, je iPodnik. Jedná se o hostovanou službu na platformě Microsoft. Efektivní provoz firmy zajišťuje moderní privátní cloud, jehož součástí je řada užitečných aplikací. Mezi ně patří kancelářský software Office 365, s nímž lze pracovat nejen z PC, ale i z mobilu a tabletu. Zvládne dokonce i exchange online; na jednom dokumentu tak může pracovat i několik lidí najednou. Systém Pohoda zase řeší daňové účetnictví online. O tom, že je iPodnik skvělým pomocníkem, svědčí i fakt, že jeho stránky zvítězily v soutěži WebTop100 jako nejlepší web v oblasti IT.