Jaké jsou druhy online marketingu
Online marketing zažívá posledních 10 let boom a může za to rozšíření internetu nejen v jednotlivých městech, ale hlavně v mobilních zařízeních, které jsou dostatečně výkonné a aplikace inteligentní.
SEO (optimalizace pro vyhledávače): optimalizace webových stránek pro vyhledávače, aby se zvýšila jejich návštěvnost.
PPC (placená reklama): placená reklama na vyhledávačích a sociálních sítích, která vám pomůže získat návštěvníky na vaše webové stránky.
E-mailový marketing: odesílání e-mailů zákazníkům a potenciálním zákazníkům, abyste je informovali o novinkách a akcích.
Obsahový marketing: tvorba a publikování obsahu, který zákazníky zaujme a zvýší jejich zájem o vaši značku.
Sociální média: používání sociálních sítí, jako je Facebook, Twitter, Instagram a další, k propojení se zákazníky a zvýšení povědomí o vaší značce.
Affiliate marketing: spolupráce s affiliate partnery, kteří propagují vaše produkty a služby a získávají provizi za každou prodanou položku.
Jaké jsou výhody SEO?
- Zvýšení návštěvnosti webu: SEO vám pomůže zvýšit návštěvnost webu tím, že vyhledávač váš web umístí na vyšší pozice ve vyhledávačích na strategická klíčová slova, na které web optimalizujete.
- Zvýšení prodeje: SEO vám pomůže zvýšit prodeje tím, že zvýší návštěvnost vašeho webu a tím i počet potenciálních zákazníků.
- Zvýšení povědomí značky: SEO vám pomůže zvýšit povědomí o vaší značce tím, že váš web bude více viditelnější ve vyhledávačích Google a Seznam
Jaké jsou nejpoužívanější SEO nástroje v ČR?
- Google Search Console
- Google Analytics
- Google Ads
- Collabim
- MarketingMiner
- Screaming Frog SEO Spider
- Ahrefs
Proč si vybrat specialisty na marketing?
Kvalitní marketingové agentury využívají pokročilé a placené nástroje, které jejich práce více zefektivňují, ale hlavně mají dostatek zkušeností na desítkách až stovkách projektů a dokážou tedy cílit reklamy efektivněji.