Jak konkrétně notifikace pomáhají e-shopům?
Notifikace nejsou žádnou novinkou na trhu. Jsou mezi námi už od roku 2015, kdy je světu ukázal internetový vyhledávač Google. Od té doby je o notifikace opravdu velký zájem a využívají je nejen e-shopy. To tedy až díky systému NOTIFEE. Dříve byly notifikace využívány především internetovými obchody a je pravdou, že notifikace si dnes stále e-shopy vychvalují nejvíce. E-shopům (ale samozřejmě nejen jim) mohou notifikace přinést vytoužené ovoce v podobě nových či vracejících se klientů.
Jak konkrétně notifikace pomáhají?
Ptáte se, jak konkrétně notifikace pomáhají internetovým obchodům, respektive co všechno je v jejich moci? Notifikace jsou dnes velice zajímavým marketingovým nástrojem, který probouzí zákazníkovi neaktivitu, a naopak zabíjí jeho zájem. Notifikace jsou také způsobem, jak posílit povědomí o značce a jak také posílit důvěryhodnost obchodníka jako takového. Mají podíl na zvyšujícím se zisku a obratu z mobilních zařízení, a kromě toho také zvyšují interakci aktivních uživatelů.
Možná si říkáte, že k tomu bude potřeba pořádná dávka času. Jenže pravdou je, že tohoto všeho lze dosáhnout jenom s minimálním úsilím. Stačí jenom pár minut, které vynaložíte k sestavení vhodného textu notifikace, a pak už jen necháte, ať se děje vůle boží. Notifikace se budou automaticky rozesílat do mobilních telefonů uživatelů, a tím budou probouzet jejich zájem o produkty či služby, které nabízíte.
Pozor, ať nejsou notifikace obtěžující nebo až otravné
Notifikace jsou sice velmi efektivní marketingový nástroj, ale na druhou stranu se jedná o velmi křehký nástroj, se kterým musíte nakládat opravdu opatrně. Mají tendenci působit jako mnohem osobnější sdělení než jakékoli jiné, proto je třeba s nimi nakládat opatrně. Hlavní je, aby nepůsobily nijak otravně nebo aby nebyly obtěžující. To si pak mohou zákazníci odebírání notifikací zrušit.