Facebook zlepšuje nabídky

Ruka na klávesniciFacebook používá komerční nabídky, takzvané „offers“. Jsou to doporučení, řekněme jakási reklama podle toho, jaké údaje jste Facebooku poskytli a podle toho, jak systém vyhodnotil vaše zájmy a fungování na Facebooku. Společnost se pořád snaží tento systém zlepšovat a posouvat ho dále.

Obsah

Odložení nabídky

Facebook zkouší nyní do systému zavést jakousi složku, kam si můžete odložit nabídku, která vás sice zajímá, ale v současnosti ji nechcete využít. Chcete si ji zkrátka schovat na příště. Abyste následně mohli, až nastane příležitost, tuto nabídku využít a nakoupit si.

Nastavení vlastní složky

Facebook nabízí i nastavení vlastní složky pro ukládání nabídek. V této složce je možné nastavit si upozornění, kdy daná třeba omezená nabídka končí, abyste ji stihli ještě využít v době její platnosti. Omezení ze strany Facebooku na obchodníky je v tom, že každý obchodník může využít jenom jednu Facebook notifikaci na jednu nabídku.

Tlačítko Get Offer

V návaznosti na testování změn a souvisejícího chování uživatelů Facebooku došlo ke změně tlačítka Get Offer na tlačítko Shop Now nebo Remind Me. Více to vystihuje situaci a umožňuje to tak nabídky ukládat a později revidovat. Do složky s uloženými nabídkami ale navíc budou přibývat relevantní nabídky podle toho, jaké je právě složení této složky. Facebook vám tak bude stále doporučovat i do vaší složky nabídky podle toho, co v ní aktuálně máte, anebo jste o to v minulosti projevili zájem.

A jak si Offers stojí?

Podle provozní ředitelky Facebooku využilo nabídky již 42 milionů lidí. Od září je to docela slušný počin. Hlavním způsobem, jak se celý systém šíří je virál, tedy nenucená propagace pomocí přátel a doporučení.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *