Co můžete očekávat od rozšířených textů v AdWords?

Možná jste již slyšeli o rozšíření textů PPC reklam (odkaz nahttp://ppcprofits.cz/sluzby/ppc-reklama-pro-vyhled-va-e ) v platformě AdWords. Inzerenti nyní budou moci psát delší a podrobnější reklamní texty. Pokud znáte ten pocit, kdy jste seděli hodiny nad reklamním textem, do kterého musíte vměstnat vše důležité, budete jistě tímto krokem Googlu doslova nadšení.

Google přináší každým rokem mnoho změn. A ani tento rok není výjimkou. Již v únoru jste si mohli všimnout, že z výsledků vyhledávání zmizely reklamy umístěné v pravém sloupci. Pro některé inzerenty toto byla obrovská změna a chvíli jim trvalo, než se přizpůsobili. Co je ale možná důležitější, že odstranění pravého sloupce umožňuje inzerentům, aby jejich PPC reklamy byly zobrazeny napříč různými zařízeními.

Jak nyní vypadají PPC reklamy?

Tyto rozšířené textové reklamy dávají inzerentům možnost použít dva řádky titulků, s tím, že každý z nich se musí vejít do 30 znaků. Oproti předchozím reklamám, kdy byl titulek omezen na jeden řádek o 25 znacích, se skutečně jedná o velkou změnu, kterou ocení většina inzerentů. Místo dvou řádků o 35 znacích nyní inzerenti mohou zadat jeden řádek s omezením maximálního počtu 80 znaků.

1

zdroj: google.com

Změny v URL

Další změny, které můžete pozorovat v nových PPC reklamách v rámci AdWords, se týkají URL. U reklam s rozšířeným textem bude možné customizovat viditelné URL.

Očekávané výsledky výše zmíněných změn

Vzhledem k tomu, že díky odstranění pravého sloupce reklam bude možné reklamy zobrazovat napříč různými zařízeními, očekává se zvýšení míry prokliku. Pokud uživatele přivedete z PPC reklamy na zajímavou webovou stránku, která pro ně bude přehledná, bude obsahovat informace, které hledají, a budou vědět, co mají udělat (registrace, nákup,…), budete mít díky vyšší míře prokliku větší pravděpodobnost konverzí.

Díky této změně se od vás očekává více práce strávené nad optimalizací reklam. Dříve bylo zobrazováno 8 reklam, nyní ve výsledcích vyhledávání vidíte pouze 4. Vaším cílem je tedy dostat se ideálně mezi první 3 pozice ve výsledcích vyhledávání a svou vstupní stránku zoptimalizovat tak, aby byla co nejefektivnější. Nad touto optimalizací strávíte spoustu času.. ale výsledky pak budou mluvit za vše.

zdroj: wordstream.com, searchengineland.com, ppchero.com, foto: pixabay.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *