Amazon slaví úspěch se svými nákupními tlačítky
Společnost Amazon od loňského roku nabízí speciální službu Dash Button, která umožňuje snadno doplnit docházející zásoby v domácnostech. Společnost na tiskové konferenci přiznala, že nákupní tlačítka jsou velmi oblíbená.
Nákupní vychytávka je hitem
Hit Amazonu, tedy speciální služba Dash Button, je použita každých 30 sekund. Tedy za tři měsíce byla použita 300tisíckrát. Úspěch tohoto zařízení v podobě obyčejného tlačítka připomínající bezdrátový zvonek spočívá v jeho skvělé vlastnosti. Dash Button je připojen k domácí wi-fi, stejně jako notebook nebo chytrý telefon.
Každé tlačítko prezentuje přitom jeden určitý výrobek v domácnosti. V případě, že vám dochází například prostředek na mytí nádobí, stačí zmáčknout tlačítko. Odešle se objednávka na chytrý telefon, kterou je potřeba potvrdit. Následně zbývá už jen čekat, až kurýr doručí objednané zboží. Široký výběr tlačítek umožňuje objednat pestré složení výrobků od kosmetiky, kojeneckých potřeb po jídlo nebo žrádlo pro domácí mazlíčky. K dispozici je až 150 různých tlačítek.
Jednotlivá tlačítka nastavíte přes chytrý telefon. Nastavit je možné od vybrané řady a typu nebo například počet kusů daného sortimentu. Nikdy si tedy neobjednáte více, než potřebujete a to ani v případě, že tlačítko zmáčknete vícekrát. Máte totiž vše pod kontrolou, díky chytrému telefonu.
Dash Button služba je k dispozici pouze pro předplatitele prémiové služby Amazon Prime, která je navíc k dispozici pouze v některých zahraničních státech. Pokud byste však měli zájem o službu a nacházíte se ve státu, ve kterém je podporována, připravte si pět dolarů, tedy v přepočtu necelých 125 Kč. Zda se služba vyplatí, a nebo se jedná pouze o trend, necháme na vás.